Één van de marketing doelen van Parship is een top of mind merk te zijn. Om dit te realiseren wordt er middels online campagnes gewerkt aan de naamsbekendheid en zichtbaarheid in Nederland....
BEKIJK CASE STUDYVoor Santander was het de uitdaging om de kwaliteit van het verkeer te verhogen, zodat er meer leningaanvragen uit het organisch kanaal zouden komen. Het organisch verkeer naar de website ...
BEKIJK CASE STUDYDe (grotendeels jonge) doelgroep van de Hogeschool Utrecht is erg actief op TikTok. Daarom zijn er al meerdere TikTok campagnes uitgerold. Een van de optimalisatiekansen vanuit eerdere...
BEKIJK CASE STUDYSamen met GumGum is de New York Pizza Slice Game ontwikkeld. Bezoekers worden uitgedaagd om de ingrediënten voor een nieuwe pizza te snijden. Snijd je de juiste ingrediënten die op de pizza horen? Dan gaat de puntenteller lopen....
BEKIJK CASE STUDYVoor New York Pizza was het de uitdaging om het aantal berekeningen per jaar te automatiseren. Het doel: één uitdraai vanuit NYP invoeren met daarin per vestiging de actie voor komende maand en het bijbehorende actiebudget. Hiermee kunnen we automatisch de actieboodschappen doorvoeren in de advertenties. ...
BEKIJK CASE STUDYDirector