Wed
7
Jul

De ideale marketingaanpak voor e-commerce bedrijven met fysieke vestigingen

Webinar
Wanneer
Wednesday, July 7, 2021
Tijd
16:00 - 17:00 uur
Waar
Online
Sprekers
Menno Buurman, Senior Online Marketing Consultant (SEA) bij Netprofiler (B2C) & Leadscope (B2B) Frans Appels, managing partner van digital marketing bureau Netprofiler.

In dit webinar laten we zien hoe e-commerce bedrijven met lokale vestigingen hun lokale campagnes optimaal kunnen inrichten en verbeteren. Menno en Frans tonen hoe je met relevante data en slimme scripts de campagne budgetten voor kanalen zoals Google Ads, Facebook en display dagelijks kan optimaliseren. Aan de hand van “store visits” in Google Analytics komt de impact van de diverse campagnes naar voren. Tot slot leggen ze uit hoe je komt tot een goede verdeling van budgetten over de verschillende fases van de customer journey.

 

Uitdagingen en kansen bij e-commerce organisaties met meerdere fysieke locaties:

  • Hoe ziet de ideale online marketingaanpak voor deze organisaties eruit?
  • Hoe optimaliseer je de budgetten over kanalen als search, social media en display?
  • Hoe maak je optimaal gebruik van beschikbare data?
  • Concrete voorbeelden van o.a. New York Pizza, Office Centre en Intratuin

Menno Buurman

Menno Buurman is een ervaren senior online marketing consultant gespecialiseerd in e-commerce. Binnen Netprofiler beheert hij een portfolio met diverse key accounts en daarnaast houdt hij zich ook bezig met het bedenken van innovatieve oplossingen voor complexe vraagstukken.

 

Frans Appels

Frans Appels is managing partner van de LevelUp Group met 4 labels: Netprofiler, Leadscope, Cloud Nine Digital en ClickValue. Hij helpt samen met zijn 100 collega’s bedrijven met online marketing, conversie optimalisatie en slim data gebruik.

Neem contact op

Benieuwd hoe we je kunnen helpen online te groeien?
Frans Appels

Founder en partner