In 60 minuten laten Dyon Metselaar en Marten Dames je zien hoe je een optimale retentiestrategie opstelt die zorgt voor een optimale customer-journey van jouw klanten. Dit resulteert in meer blije klanten, klanten die langer blijven, maar vooral meer omzet! Aan de hand van praktische voorbeelden laten Marten en Dyon je zien hoe Netprofiler dit al heeft opgezet bij klanten als: New York Pizza, TOM retail en Unilever Food Solutions. Ze hopen je voldoende te kunnen inspireren zodat je na dit on demand webinar ook zelf aan de slag kan om je retentiestrategie te optimaliseren.
Je leert onder andere:
Marten is als consultant en disciplinehoofd verantwoordelijk voor het realiseren van groei door het opstellen en uitrollen van een data gedreven strategie op het gebied van e-mail Marketing & Marketing Automation. Hij is dol op creatieve oplossingen om kansen te benutten, of om uitdagingen aan te gaan en is op z’n best wanneer data, logica en creativiteit samenkomen.
Dyon is een ervaren strategisch online marketing director. Met de verschillende bedrijven die hij heeft opgezet en zijn management achtergrond, werkt hij op strategisch niveau en kent hij de uitdagingen binnen de verschillende branches als geen ander. Binnen de LevelUp Group is hij oprichter van het label Leadscope wat zich specifiek richt op online marketing vraagstukken binnen de B2B en is hij director binnen Netprofiler waarin hij strategieën ontwikkeld voor organisaties dit met Netprofiler willen groeien.
Director