Thu
16
Sep

Digital Marketing Groeiplan voor online retail

Online Workshop
Wanneer
Thursday, September 16, 2021
Tijd
09:00 - 12:00 uur
Waar
Online
Kosten
Gratis

Verdubbel je omzet met optimale inzet van mens en budget

 

Wil jij je als online retailer je groei versnellen en ben je op zoek naar de aanpak om je omzet exponentieel te laten groeien? In deze kleinschalige online sessie laten Daniël Markus en Wouter Muns zien hoe je vanuit goede analyses van je huidige data en situatie, een digital marketing groeiplan opzet waarbij je kan groeien op 5 cruciale drivers. Aan de hand van een eenvoudig model, concrete retail cases en aansprekende praktijkvoorbeelden van uit de online retail geven ze je de handvatten voor een groeiplan waarmee je online omzet kunt verdubbelen.

 

Daniël schreef het boek Digital Marketing Pinball over deze analyses en aanpak. Deelnemers krijgen vooraf een exemplaar van dit boek toegestuurd.

 

In deze kleinschalige online sessie worden alleen managers en directieleden toegelaten die verantwoordelijk zijn voor de online groei bij retail organisaties. Naast het verhaal van Daniel en Wouter is er dus ook veel ruimte om onderling kennis te delen en van elkaar te leren. We zorgen er door dat er geen directe concurrenten aanwezig zijn waardoor kennis gedeeld kan worden zonder bang te zijn dat dit in verkeerde handen valt.

 

“De groei workshop was erg interessant. Door de kleinere groep deelnemers met dezelfde achtergrond en de goede klik onderling was er een hoge mate van interactie zowel met elkaar als met de workshopleiders. En dan stijgt creativiteit en inspiratie naar een hoger niveau. Zeker voor herhaling vatbaar!” – Rick Genemans, E-Business Specialist bij Essity.

 

Deze groei workshop werd door eerdere deelnemers gewaardeerd met een 8,6.

 

Let op: Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Deze workshop is exclusief en kleinschalig om kwaliteit en interactie te kunnen waarborgen. Binnen 2 werkdagen hoor je of we een plek voor je kunnen reserveren.

 

Daniël Markus is oprichter van ClickValue en managing partner van online marketing bureau Netprofiler dat werkt voor klanten als TOM, Office Centre, Harman en NY Pizza. Daniël heeft 15 jaar ervaring op het gebied van online marketing en data-analyse. In 2019 publiceerde hij Digital Marketing Pinball over online groeien met data.  

Wouter Muns is Senior Digital Marketing Strateeg bij Netprofiler. Hij heeft ruim 10 jaar ervaring met digital marketing en helpt klanten hun online marketing strategie vorm te geven en te verbeteren. Dit doet hij voor verschillende klanten in zowel de B2C en B2B branche.

Neem contact op

Benieuwd hoe we je kunnen helpen online te groeien? Neem contact met ons op door dit formulier in te vullen. Wij horen graag van je!
Daniël Markus

Managing Partner