Wil jij je online groei versnellen? In deze kleinschalige online sessie laten Daniël Markus en Wouter Muns zien hoe je vanuit goede analyses van je huidige data en situatie, een digital marketing groeiplan opzet waarbij je kan groeien op 5 cruciale drivers. Aan de hand van een eenvoudig model, concrete cases en aansprekende praktijkvoorbeelden geven ze je de handvatten voor een groeiplan waarmee je online omzet kunt verdubbelen.
Daniël schreef het boek Digital Marketing Pinball over deze analyses en aanpak. Deelnemers krijgen vooraf een exemplaar van dit boek toegestuurd.
“De workshop was erg interessant. Door de kleinere groep deelnemers met dezelfde achtergrond en de goede klik onderling was er een hoge mate van interactie zowel met elkaar als met de workshopleiders. En dan stijgt creativiteit en inspiratie naar een hoger niveau. Zeker voor herhaling vatbaar!” – Rick Genemans, E-Business Specialist bij Essity.
Let op: Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Deze workshop is exclusief en kleinschalig om kwaliteit en interactie te kunnen waarborgen. Binnen 2 werkdagen hoor je of we een plek voor je kunnen reserveren.
Daniël Markus is oprichter van ClickValue en managing partner van online marketing bureau Netprofiler dat werkt voor klanten als TOM, Office Centre, Harman en NY Pizza. Daniël heeft 15 jaar ervaring op het gebied van online marketing en data-analyse. In 2019 publiceerde hij Digital Marketing Pinball over online groeien met data.
In dit gratis webinar leert e-mailmarketing expert Marten Dames je een businesscase voor e-mailmarketing op te stellen aan de hand van drie praktijkcases.
Online
Wil jij je online groei versnellen? In deze kleinschalige online sessie laten Daniël Markus en Wouter Muns zien hoe je vanuit goede analyses van je huidige data en situatie, een digital marketing groeiplan opzet waarbij je kan groeien op 5 cruciale drivers.
Online