Vragen waar je als bezoeker antwoord op krijgt:
Dit event is interessant voor relaties die:
Martin houdt zich al 15 jaar bezig met SEO. Als Head of SEO zet Martin organische groeistrategieën op voor grote B2C- en B2B-sites en helpt hij ondernemingen aan meer SEO-visibility én omzet. Als voorzitter van de DDMA Commissie Search weet hij als geen ander wat er leeft (en werkt) binnen het search landschap.
Dieneke rolde van een master in Schrijven door naar Content Marketing bij DPG Media, verder naar KPN, Smartphonehoesjes.nl en nu als Content Consultant bij LevelUp Group. Ze floreert op het snijvlak van SEO en Branding. En zet zich al ruim 6 jaar in voor organische groei bij allerlei B2C- en B2B-merken.
Dyon is director bij de online marketing bureau’s Netprofiler & Leadscope. Binnen Netprofiler is hij voornamelijk bezig met het opzetten van de complete online-groeistrategie voor merken zoals Oxfam Novib, Solow en Vakantiemakelaar. Met zijn managementachtergrond werkt hij op strategisch niveau voor klanten en kent hij de uitdagingen van e-commerce organisaties als geen ander.
Werk je bij een E-commerce bedrijf en ben je op zoek hoe jouw digitale strategie naar een hoger niveau getild kan worden?
Kantoor Netprofiler, Willem Fenengastraat 9, Amsterdam
Op zoek naar hoe jouw digitale strategie als (online) retailer naar een hoger niveau getild kan worden? Dan is deze intensieve kennissessie wat voor jou!
Kantoor Netprofiler, Willem Fenengastraat 9, Amsterdam
Director