Vragen waar je als bezoeker antwoord op krijgt:
Key Takeaways:
Let op: Er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Deze workshop is exclusief en kleinschalig om kwaliteit en interactie te kunnen waarborgen. Binnen 2 werkdagen hoor je of we een plek voor je kunnen reserveren.
Dyon Metselaar is director bij de online marketing bureau’s Netprofiler & Leadscope. Binnen Netprofiler is hij voornamelijk bezig met het opzetten van de complete online-groeistrategie voor merken zoals Oxfam Novib, Solow en Vakantiemakelaar. Met zijn managementachtergrond werkt hij op strategisch niveau voor klanten en kent hij de uitdagingen van e-commerce organisaties als geen ander.
Florien Harmsma is senior online marketing consultant bij digital marketing agency Netprofiler en specialist op het gebied van full funnel performance marketing, concepting en online mediaplanning. Zij helpt al vele jaren diverse opdrachtgevers uit de B2B en B2C sector bij het bedenken en uitvoeren van digitale campagnes op programmatic & social platformen.
Martin houdt zich al 10+ jaar bezig met SEO. Als Head of SEO zet Martin organische groeistrategieën op voor grote B2C en B2B sites en helpt hij ondernemingen aan meer SEO-visibility én omzet. Als voorzitter van de DDMA Commissie Search weet hij als geen ander wat er leeft (en werkt) binnen het search landschap.
Danny Munier is senior online marketing consultant bij Netprofiler en specialist op het gebied van SEA. Danny helpt verschillende opdrachtgevers (zowel B2B als B2C) om online groei te realiseren middels online advertising.