Een hogere conversie betekent niet alleen meer groei, het leidt ook tot een daling van de wervingskosten per klant. En hoe lager de kosten per conversie, hoe meer marketingbudget er overblijft voor het genereren van nog meer verkeer. Een hogere conversie is daarmee een ultieme groeidriver.
Met een datadriven proces vinden wij voor jou de beste strategie voor conversie-optimalisatie. Dit proces verloopt in drie stappen: onderzoek, hypothesevorming en experimenteren. Samen met meer dan 20 CRO-specialisten van ons zusterlabel ClickValue halen we maximale waarde uit jouw bezoek.
Wanneer je website relatief nieuw is, of een duidelijk probleem heeft, kunnen wij je helpen met debuggen. Dat doen we datadriven, op basis van error en performance monitoring. Ook geven we advies over best practices bij websiteontwerp.
De eerste klap is een daalder waard. Of het nu gaat om landingspagina’s voor campagnes of veel bezochte instappagina’s, met onze landing pages analyses ontdek je welke elementen je kunt verbeteren om het gedrag te bereiken dat jij wil dat de gebruiker gaat vertonen.
Vergelijk de performance van je website met de belangrijkste concurrenten. Met benchmark onderzoek ontdek je op welke punten je website onderpresteert. Ook krijg je inzicht in jouw voorsprong. Onze kwalitatieve en kwantitatieve data-analyses helpen je daarnaast om de juiste prioriteiten te stellen.
Feedback van echte bezoekers en klanten is een cadeau. Je kunt er jouw website mee verbeteren. Vraag bezoekers naar hun mening met exit polls of buyer surveys. Als je wilt weten waar eventuele knelpunten in de klantreis zich exact bevinden, kunnen we je ook helpen met gedetailleerde gedragsopnames.
Een usability-onderzoek geeft inzicht in hoe jouw doelgroep zich over (een deel van) je mobiele website of app beweegt, waar hun navigatie spaak loopt en wat hun wensen en behoeften zijn. Bij een usability-onderzoek vragen we in individuele sessies aan je (potentiële) bezoekers om je website te evalueren. Dat kan zowel in levende lijve als op afstand gebeuren.
We ontdekken hoe je bezoekers het beste over de streep trekt, met datagedreven A/B en/of multivariate testen. Zo leer je wat de 99 procent van de bezoekers die niet converteert, echt tegenhoudt. Met goed vooronderzoek en slimme onderzoeksopzetten kunnen we verschillende hypothesen gestructureerd met elkaar vergelijken.