Je klantwaarde optimaliseren?

Veel organisaties zijn vooral gericht op het werven van nieuwe klanten. Dat lijkt logisch, want een nieuwe klant betekent meer omzet. De investering voor het werven van een nieuwe klant zijn echter vaak hoger dan het behoud van een klant. Als klanten vaker terugkomen en per order meer uitgeven, laat je je organisatie groeien met minimale marketingkosten. Zo houd je meer budget over voor de werving van nieuwe klanten. Als je bovendien je eigen bezoekers en klanten weet in te zetten om voor jou werven in hun eigen netwerk, kun je viraal gaan. Dát leidt tot exponentiële groei.

Neem contact op

Hoe wij kunnen helpen

Wij berekenen voor jou de huidige klantwaarde en formuleren verschillende hypothesen over hoe je deze kan optimaliseren. Door die gestructureerd te testen, ontdekken we voor jou hoe je de klantwaarde maximaal kunt optimaliseren.

Onze diensten om jouw klantwaarde te maximaliseren

Retentie verbeteren

Marketingkosten voor een herhaalaankoop zijn lager dan voor het werven van een nieuwe klant. Met onze retentie-aanpak zorgen wij ervoor dat jij je klantwaarde maximaliseert en zo meer budget overhoudt voor de werving van nieuwe klanten.

Transactiewaarde verhogen

Door de transactiewaarde te verhogen, dus zowel meer artikelen als een hogere gemiddelde artikelprijs per transactie te bereiken, verhoog je de waarde van je bezoekers. Met onze data driven aanpak maximaliseren wij jouw omzet en marges.

Viraliteit stimuleren

Laat bestaande klanten nieuwe klanten werven. Het is de droom van iedere marketeer: viraal gaan. Als je ervoor zorgt dat bestaande klanten nieuwe klanten werven, bereik je met minimale mediakosten een maximaal effect. Wij benutten de impact die jouw huidige klanten kunnen maken met out of the box ideeën en effectieve campagnes.

Neem contact op

Benieuwd hoe we je kunnen helpen online te groeien?
Daniël Markus

Managing Partner