Campagnes voeren die echt aanspreken?

Wil je de naamsbekendheid van je organisatie vergroten? Een nieuw product introduceren? Zoek je naar slimme manieren om bezoekers tot terugkeer te verleiden en hen motiveren om een aankoop alsnog af te ronden? Wil je video of display zo inzetten, dat je je doelgroep het beste bereikt?

Onze holistische video- en display-aanpak leidt tot significante groei. Je bereikt nieuwe bezoekers, werft nieuwe klanten en vergroot de naamsbekendheid van je organisatie. Doordat je campagnes maakt die echt aanspreken, vind je nieuwe leads en versterk je bovendien de relatie met bestaande klanten.

Neem contact op

Hoe wij kunnen helpen

We denken graag mee over hoe je display en video optimaal kunt laten aansluiten op de totale customer journey. Dankzij onze datagedreven aanpak ontdek je welke doelgroepen voor jou het meest aantrekkelijk zijn. Met onze dynamische budgetallocatie zorgen we er bovendien voor dat je niet gebonden bent aan vaste contracten. Zo combineer je maximale vrijheid met maximaal rendement.

Wat je zo bereikt

Onze holistische video- en display-aanpak leidt tot significante groei. Je bereikt nieuwe bezoekers, werft nieuwe klanten en vergroot de naamsbekendheid van je organisatie. Doordat je campagnes maakt die echt aanspreken, vind je nieuwe leads en versterk je bovendien de relatie met bestaande klanten.

Campagnes die aanspreken

Via Google Ads en DV360 (voorheen DoubleClick) kunnen we bijna elk klantsegment in Nederland voor je bereiken. Jouw marketingdoelen zijn daarbij de basis voor de boodschap, de campagne-omvang, de targeting en de KPI’s. Zo presenteer je waardevolle content binnen de juiste marketingkanalen op het juiste moment.

Voor elk kanaal de juiste uiting

Onze designers helpen je bij het creëren van aantrekkelijke uitingen. Daarbij houden ze optimaal rekening met de technische eisen die elk kanaal stelt, of het nu gaat om display, social of video. Werk je al samen met een creatief bureau? Geen probleem, wij verzorgen de technische briefing. Zo ontstaat een vruchtbare driehoeksverhouding om een succesvolle campagne op te zetten.

Kies de juiste focus bij campagnes

We zetten een keur aan analysetools voor je in om een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van jouw (potentiële) klanten. We beperken ons daarbij niet tot Google Analytics, Facebook Analytics of DV360. We benutten liefst ook de inzichten uit van jouw CRM-systemen en marktonderzoeks-rapporten. Zo kunnen we je helpen om de juiste doelgroepen en doelstellingen te kiezen.

Kies de juiste KPI’s

Je wilt graag dat de effecten van je campagnes meetbaar zijn. Wij helpen je bij het kiezen van de meest effectieve KPI’s. Zo kun je je beslissingen baseren op de daadwerkelijke prestaties van verschillende advertentiekanalen en je marketingbudget zo efficiënt mogelijk besteden.

Neem contact op

Benieuwd hoe we je kunnen helpen online te groeien?
Alex van de Veen

Senior Consultant