Het maximale halen uit e-mail marketing?

Voor succesvolle e-mail campagnes heb je meer nodig dan een opvallend design en goede content. Wil je graag weten hoe je campagnes zo veel mogelijk kunt personaliseren, met inachtneming van de privacywetgeving? Ben je op zoek naar de juiste tools of databronnen? Of zoek je naar creatieve manieren om je e-mail marketing optimaal te integreren binnen je totale marketingaanpak?

Neem contact op

Hoe wij kunnen helpen

Wij benaderen e-mail marketing als integraal onderdeel van je online marketingstrategie. Met onze datagedreven aanpak onderzoeken we voor je welke campagnes binnen elk klantsegment de grootste groeikansen opleveren. Met uitgekiende experimenten verfijnen we jouw aanpak steeds verder. De customer journey en klantbeleving zijn daarbij leidend.

Onderzoek het effect van je bestaande campagnes

Met onze e-mail marketing audit nemen we je huidige campagnes en email service provider (ESP) onder de loep. Zo krijg je inzicht in het resultaat van je inspanningen tot nu toe. Daarna kunnen we je adviseren over vervolgstappen.

Versterk je e-mail marketingstrategie

Ben je op zoek naar een succesvolle e-mail marketingstrategie? We onderzoeken de terugverdientijd van verschillende business cases voor e-mail marketing. Ook kijken we goed welke resources er al beschikbaar zijn. Zo leggen we het fundament voor een effectieve e-mail marketingstrategie.

Creëer ijzersterke e-mail campagnes

Wij ontwerpen voor jouw e-mail campagnes op maat. Of je nu bestaande klanten wilt overhalen tot een herhaalaankoop, of nieuwe klanten wilt on-boarden en converteren. Denk bij het laatste bijvoorbeeld aan het activeren van bezoekers na een beurs of evenement, het opvolgen van nieuwe leads na een brochure- download of het aanbieden van nieuwsbrieven met onderwerpen die aansluiten op iemands online zoekgedrag.

Kies de juiste databronnen

Met de juiste data ben je in staat gepersonaliseerde campagnes te bouwen en deze te verzenden op de meest relevante momenten. Als je verschillende databronnen combineert om een 360 graden-beeld van je klant te creëren, kun je het effect van je e-mail marketing maximaliseren. We helpen je bij het selecteren en combineren van de juiste databronnen. Zo zijn je data altijd actueel, correct en to the point.

Kies de juiste e-mail marketing tool

We helpen je bij het kiezen van een mailtool die optimaal samenwerkt met jouw beschikbare infrastrastructuur en alle functionaliteiten heeft die je nodig hebt.  Vaak bepaalt het type licentie hoeveel mails je per maand mag versturen aan hoeveel gebruikers. Maar er is meer waar je op moet letten. Zo kun je niet elke tool met elk systeem of elke database koppelen. Ook een goede gebruiksvriendelijkheid kan voor jou het verschil betekenen.

Neem contact op

Benieuwd hoe we je kunnen helpen online te groeien?
Marten Dames

Senior Consultant