C2B sluit zich aan bij LevelUp Group
Het creatieve contentbureau C2B wordt onderdeel van LevelUp Group, waar Netprofiler toe behoort. We zijn al een broedplaats voor knappe koppen, met expertises als full-funnel performance marketing, conversieoptimalisatie en data- en analytics. Met de komst van C2B komen daar een hoop creatievelingen bij. Zo kunnen we met 130 specialisten onze opdrachtgevers het complete plaatje aanbieden en van A tot Z ontzorgen. Performance, data, conversie én creativiteit: in onze ogen de holy grail van online marketing.
C2B: wie, wat, waar?
Het Amsterdamse C2B is een gepassioneerd contentbureau vol creatievelingen. Een verzameling designers, strategen, projectmanagers en contentspecialisten. Hun doel is de wereld verrijken met de beste content. Content die het delen waard is. Content waar je meer van wilt en die je blijft verrassen. Maar vooral: content die zorgt voor resultaten. En dat zijn nou net doelen waar wij binnen LevelUp Group ook blij van worden.
Full-service marketingoplossingen
Met C2B als nieuw zusje kunnen we ons richten op groei in de hele customer journey van onze opdrachtgevers. Het toevoegen van creatieve content en concepting aan onze dienstverlening is voor LevelUp Group een logische vervolgstap. Onze huidige labels werken al hecht samen om zo groei te realiseren bij elke opdrachtgever. Deze samenwerking pakken we dan ook op met C2B. Om die reden trekken zij in de loop van 2022 in bij het LevelUp Group pand in Amsterdam. Alle labels van LevelUp Group: Netprofiler, ClickValue, Cloud Nine Digital en Leadscope gaan profiteren van de nieuwe kennis en expertise binnen de groep.
De holy grail van online marketing
De combinatie van performance marketing en creativiteit biedt veel mogelijkheden. De verbinding van expertises die we hiermee in huis hebben en halen, maakt dat creatieve campagnes non-stop geoptimaliseerd kunnen worden. Netprofiler en C2B werken al succesvol samen in de New York Pizza wervingscampagne, die al verschillende awards heeft gewonnen. Wij kunnen niet wachten om te experimenteren met meer creatieve concepten en door te blijven testen tot we de ultieme uiting hebben.
Een mooi portfolio
Samen hebben we een mooi portfolio aan ijzersterke merken. Labels van LevelUp Group werken voor tientallen nationale en internationale opdrachtgevers waaronder Heineken, Tommy Hilfiger, G-Star, Harman, Samsung, New York Pizza, Intratuin, Nespresso, Bakker Bart, BOL.com, Rituals en Het Concertgebouw. C2B werkt onder meer voor New York Pizza, Rijksmuseum, Kanzi, Pensioenfonds Zorg & Welzijn, Gemeente Amsterdam, ID&T en Casillero del Diablo. Onze collega’s kijken uit naar nog meer mooie samenwerkingen.
De komst van C2B bij LevelUp Group biedt tal van mogelijkheden. Mogelijkheden voor opdrachtgevers, voor resultaten en voor collega’s. We kunnen een breder pakket aanbieden. Eén waar iedereen blij van wordt.