Digitaal verandert de wereld. Consumenten zijn meer online dan ooit tevoren. Tegelijkertijd worden ze ook kritischer. Ze willen gemak, snelheid en voordeel. De concurrentie is enorm en marketingkosten nemen toe. Data is er in overvloed, maar hoe zet je deze data om in concrete inzichten en acties?
Wij helpen je de juiste keuzes te maken. We scheppen kaders, brengen focus aan en hebben de intrinsieke drive om jouw organisatie harder te laten groeien dan de markt.
En we hebben de beste mensen aan boord om precies dat te doen. Toegewijde experts die begrijpen hoe data, marketing technologie en slimme campagnes je organisatie kunnen transformeren en je doelstellingen bereikt. Wij zijn Netprofiler! Kennismaken?
In 2003, toen online nog in de kinderschoenen stond, startte Frans Appels een webanalytics bureau in Amstelveen. Al gauw was Netprofiler het eerste geaccrediteerde Google Analytics bureau van Nederland. Het groeide uit tot een volwaardig webanalytics en online marketingbureau.
Vanaf 2017 richt Netprofiler zich primair op online marketing en zijn de conversieoptimalisatie en webanalytics activiteiten ondergebracht in zusterbedrijven binnen de LevelUp Group. Zo focussen we ons waar we echt goed in zijn, datagedreven groei realiseren voor onze klanten. En met resultaat! Al jaren een topnotering als beste online marketingbureau van Nederland.
Begin 2017 fuseerde Netprofiler met ClickValue en bracht meer dan 100 digitale marketingspecialisten samen onder de paraplu van de LevelUp Group.
Netprofiler focust zich op alle online marketing activiteiten, terwijl ClickValue gespecialiseerd is in conversieoptimalisatie en usability.
Zusterlabel Leadscope volledig gespecialiseerd in online marketing voor de B2B.
Cloud Nine Digital is een spin-off van Netprofiler die zich richt op alles wat te maken heeft met data en analyse.
Wat ons als groep bindt is de liefde voor data, een frisse openheid naar de wereld om ons heen, een puur geloof in het door ons ontwikkelde groeimodel én de overtuiging dat er meer is in het leven dan werk.