Vergroot je conversie en loyaliteit met geavanceerde
Marketing automation
Veel bedrijven kampen met de uitdaging van stijgende advertentiekosten en dalende rendementen. We helpen je met slimme marketing automation strategieën & implementaties die gericht zijn op het versterken van klantrelaties en het verhogen van loyaliteit.
Van anonieme bezoeker naar loyale klant
Data, personalisatie en ROI
Onze favoriete tools
Uitgebreide expertise voor elke fase in de klantreis
Een strategie die werkt
- Analyse en strategie: Op basis van jouw data en onze expertise geven we advies voor optimalisatie en inrichting van de customer journey.
- Marketing automation software selectie: We begeleiden je bij het kiezen en configureren van de meest geschikte tools, zoals ESP’s en CDP’s.
- Campagnebeheer: Van leadgeneratie tot conversieoptimalisatie, we ontwerpen en beheren gepersonaliseerde campagnes die naadloos aansluiten op de klantreis.
- Monitoring en rapportage: Met integrale dashboards en rapportages zorgen we voor continu inzicht in de prestaties van je campagnes en spelen we snel in op nieuwe kansen.
Klaar voor duurzame groei?
De ROI van marketing automation
Onze experts zorgen ervoor dat marketing automation-technologie naadloos integreert met je systemen en dat alle klantdata goed benut wordt. Met onze ondersteuning haal je het meeste uit je marketing automation en klantdata. Laat ons helpen om je strategie naar een hoger niveau te tillen en langdurige klantrelaties op te bouwen.
Marketing automation klanten
Enkele van onze tevreden
Lees onze blog & Cases
Meer lezen over Marketing automation?
Stap voor stap naar een gepersonaliseerde klantreis
Stap voor stap naar een gepersonaliseerde klantreis Modebewust Nederland weet online vaak de meest trendy kleding en accessoires te vinden. Termeer Groep draagt daar graag aan bij met de merken Sacha, Manfield en Sissy-Boy. Nu websites niet langer kunnen leunen op third-party data, is het lastiger om de klant een gepersonaliseerde marketing ervaring aan te bieden. Met behulp van marketing automation bureau PI marketing heeft Termeer Groep Customer Data Platform (CDP) campagnes geïntegreerd. Het doel hiervan is een gepersonaliseerde ervaring bieden, door de juiste boodschap op het juiste moment te versturen, passend bij de fase in de customer journey.
Lees meerAutomatiseren van dagelijkse e-mails
Mediahuis verzendt dagelijks nieuwsbrieven naar haar klanten. Deze nieuwsbrieven dienen diverse doelen, zoals het introduceren van nieuwe producten, het benadrukken van bestaande aanbiedingen en kortingsacties en natuurlijk het stimuleren van klanten om vanuit de nieuwsbrief door te klikken naar de webshop. Dit gedrag wordt vervolgens met behulp van een DMP (Data Management Platform) getrackt en is de ruggengraat van automatische campagnes. Het verzenden van nieuwsbrieven is daarom een onmisbare, terugkerende campagne in een doordachte e-mail strategie.
Lees meerSta jij in de startblokken?
Wil je vandaag nog aan de slag met marketing automation?
Neem contact met ons op
Kies voor groei
Wil je samenwerken aan jouw online groei? Neem dan contact met ons op!
LevelUp Group gebruikt de door jou verstrekte contactgegevens om contact met je op te nemen over onze producten en diensten. Je kunt je op elk moment afmelden voor deze berichten.