Duurzame groei

Verder kijken dan de klik

Verkeer kun je kopen, maar dat is geen duurzame oplossing: draai je de geldkraan dicht, dan droogt de stroom bezoekers ook op. Of misschien heb je wat minder budget dan je concurrenten of drijven zij de prijzen op, dan heeft dat direct effect op je omzet.

Een duurzame strategie is gericht op de groei van het verkeer uit alle relevante kanalen. Naast je paid kanaal, ook je organic en earned kanalen dus. Daarnaast zijn de focus op het verbeteren van conversies en eenmalige klanten veranderen in loyale klanten belangrijke ingrediënten van je duurzame strategie.

In een doorlopend veranderend e-commercelandschap, moet je slim zijn om voor te blijven op je concurrenten.

Onze experiment-gedreven aanpak richt zich erop om nieuwe kanalen, tools, markten en datamodellen continu te testen. Zo houd je grip op je marketinginvestering zodat je groei steeds blijft maximaliseren.

Slimme aanpak

Resultaat begint met de juiste keuzes

Hoe maak je nog echt impact op je groei? Zijn het je PPC kanalen of heb je misschien een mooie klantendatabase waar veel meer uit te halen valt?

Netprofiler werkt met de zelf ontwikkelde 6-driver-aanpak voor groei. Met deze aanpak, gebaseerd op wetenschappelijke inzichten, zoeken wij continu naar de beste mix tussen de kanalen, data, technologie en mensen.

Op basis van jouw doelstellingen, leveren wij een e-commerce strategie met duidelijke KPI’s. We maken een plan voor de lange termijn en definiëren de belangrijkste initiatieven voor de korte termijn. Zo heb je grip op en inzicht in wat er gebeurt en welke investeringen en ontwikkelingen er nog op de planning staan.

Onze test-learn-scale aanpak zorgt dat we initiatieven klein kunnen valideren en bij succes snel kunnen opschalen. Dit levert een e-commerce programma op dat gericht is op het genereren van zo veel mogelijk impact.

Zo blijf je wendbaar en behoud je de focus op wat echt belangrijk is om maximaal rendement te behalen.

Dominant in jouw segment

Neem geen genoegen met minder

Onze aanpak levert meer omzet, hogere winst en een meer volwassen marketingorganisatie op. Harde resultaten dus. Maar ook een transparant programma met een concrete planning, zodat je precies weet wanneer je wat moet investeren. Allemaal belangrijke stappen om marktleider te worden of blijven in jouw segment.

Ben je klaar voor de volgende stap met je e-commerce organisatie?

E-commerce klanten

Onze groeiende

Sta jij in de startblokken?

Wil je samenwerken aan jouw online groei? Neem dan contact met ons op!

Kies voor groei

Wil je samenwerken aan jouw online groei? Neem dan contact met ons op!

Dyon Metselaar

Director

020 - 7871323

dyon@netprofiler.nl

LevelUp Group gebruikt de door jou verstrekte contactgegevens om contact met je op te nemen over onze producten en diensten. Je kunt je op elk moment afmelden voor deze berichten.