Groeiprogramma
E-commerce
Met ons groeiprogramma e-commerce helpen we je bij het realiseren van meer omzet, winst en een hoger rendement op je online marketing investering.
Dat doen we door de volledige customer journey te optimaliseren. Vanaf de eerste touchpoint, tot het genereren van waardevol verkeer, de allereerste aankoop en - eenmaal binnen - het vergroten van de loyaliteit van je klant. Dat levert maximaal rendement op uit je online marketing investering.
Duurzame groei
Verder kijken dan de klik
Een duurzame strategie is gericht op de groei van het verkeer uit alle relevante kanalen. Naast je paid kanaal, ook je organic en earned kanalen dus. Daarnaast zijn de focus op het verbeteren van conversies en eenmalige klanten veranderen in loyale klanten belangrijke ingrediënten van je duurzame strategie.
In een doorlopend veranderend e-commercelandschap, moet je slim zijn om voor te blijven op je concurrenten.
Onze experiment-gedreven aanpak richt zich erop om nieuwe kanalen, tools, markten en datamodellen continu te testen. Zo houd je grip op je marketinginvestering zodat je groei steeds blijft maximaliseren.
Slimme aanpak
Resultaat begint met de juiste keuzes
Netprofiler werkt met de zelf ontwikkelde 6-driver-aanpak voor groei. Met deze aanpak, gebaseerd op wetenschappelijke inzichten, zoeken wij continu naar de beste mix tussen de kanalen, data, technologie en mensen.
Op basis van jouw doelstellingen, leveren wij een e-commerce strategie met duidelijke KPI’s. We maken een plan voor de lange termijn en definiëren de belangrijkste initiatieven voor de korte termijn. Zo heb je grip op en inzicht in wat er gebeurt en welke investeringen en ontwikkelingen er nog op de planning staan.
Onze test-learn-scale aanpak zorgt dat we initiatieven klein kunnen valideren en bij succes snel kunnen opschalen. Dit levert een e-commerce programma op dat gericht is op het genereren van zo veel mogelijk impact.
Zo blijf je wendbaar en behoud je de focus op wat echt belangrijk is om maximaal rendement te behalen.
Dominant in jouw segment
Neem geen genoegen met minder
Ben je klaar voor de volgende stap met je e-commerce organisatie?
E-commerce klanten
Onze groeiende
Relevante content en case
Meer Leren over Convsersie optimalisatie?
Netprofiler ondersteunt new york pizza met automatiseren en zorgt voor meer efficiëntie en omzet
Voor New York Pizza was het de uitdaging om het aantal berekeningen per jaar te automatiseren. Het doel: één uitdraai vanuit NYP invoeren met daarin per vestiging de actie voor komende maand en het bijbehorende actiebudget. Hiermee kunnen we automatisch de actieboodschappen doorvoeren in de advertenties.
Lees meerAmazon als validatieplatform: als het daar slaagt, dan slaagt het overal
Amazon als een strategie voor internationale markttoegang is als het delen van een podium met Frank Sinatra. Het is onmiskenbaar aantrekkelijk, uitdagend, en “if you can make it there, you can make it anywhere”.
Lees meerHoe bereid je programmatic campagnes voor op de cookieless toekomst?
Je ontkomt er niet aan binnen de programmatic wereld: de cookies discussie. Waarschijnlijk heb jij ook gelezen dat Google heeft besloten om de uitfasering van cookies naar 2024 uit te stellen. Dat betekent dat de veel gebruikte doelgroepen ‘interesse’ of ‘in-market’ voor programmatic campagnes verdwijnen. Voor veel mensen lijkt dat een probleem maar het biedt ook een kans. Het is namelijk een kans om je doelgroep te bereiken op een privacy vriendelijke en bovenal toekomstgerichte manier zonder cookies. Benieuwd hoe je verder moet zonder cookies? Wij leggen het je uit.
Lees meer5 zaken die je tegenwoordig van een goed online marketingbureau mag verwachten
De reclamewereld kent een lange geschiedenis, echter kennen we online marketing in zijn huidige vorm nog niet zo heel lang. Hoewel de veranderingen binnen online marketing op verschillende vlakken elkaar in rap tempo opvolgen, zijn er ook veel zaken die juist heel langzaam lijken te veranderen. Wat mag je tegenwoordig van een online marketingbureau verwachten? Volgens ons in ieder geval de volgende 5 zaken.
Lees meerSta jij in de startblokken?
Wil je samenwerken aan jouw online groei? Neem dan contact met ons op!
Kies voor groei
Wil je samenwerken aan jouw online groei? Neem dan contact met ons op!
LevelUp Group gebruikt de door jou verstrekte contactgegevens om contact met je op te nemen over onze producten en diensten. Je kunt je op elk moment afmelden voor deze berichten.