Groeiprogramma
Leadgeneratie
Met het leadgeneratieprogramma van Netprofiler haal je jaar na jaar het maximale rendement uit je online verkoop.
Dat doen we door de buyer journey volledig te optimaliseren. Vanaf het eerste touchpoint, door het genereren van relevant verkeer. Tot het optimaliseren van conversie om vervolgens leads te converteren tot nieuwe klanten. Zo haal je altijd het maximale rendement uit je online marketing investering en groeit het aantal leads dat je binnenhaalt en converteert structureel.
Kwalitateit telt: van lead naar klant
Leadgeneratie met impact
We zijn niet op zoek naar zoveel mogelijk leads, we zoeken naar de juiste leads. Dat zijn degene die ook echt converteren naar klanten. Het aantal converterende leads maximaliseren we structureel, zodat je daarop kunt bouwen.
We werken in een leadgeneratielandschap dat voortdurend in beweging is: nieuwe kanalen, tools, goede databronnen en algoritmes spelen een steeds grotere rol. Om je te helpen om voor te blijven op je concurrenten, testen wij doorlopend die kanalen, tools, markten en datamodellen.
Er is geen one-size-fits all waar het gaat om je leadgeneratiestrategie. Ons programma zorgt ervoor dat je duurzaam groeit en aan de juiste initiatieven werkt. Dat levert maximale groei op, zorgt voor echte impact onder de streep en laat je concurrenten ver achter.
De juiste mix: kanalen, data, technologie en mensen
Met inzicht naar impact
Hoe maak je die maximale impact? Er liggen zoveel kansen, dat het soms lastig is om er de weg in te vinden.
Netprofiler werkt met de zelf ontwikkelde 6-driver-aanpak voor groei. Met deze - op wetenschappelijke inzichten gebaseerde - aanpak, vinden wij continu de beste mix tussen de kanalen, data, technologie en het juiste team.
Met jouw doelstellingen als startpunt ontwikkelen we een leadgeneratiestrategie die we evalueren op basis van duidelijke KPI’s. We maken een plan voor de lange termijn en definiëren de belangrijkste stappen voor de korte termijn. Zo heb jij grip op en inzicht in wat er gebeurt en met welke investeringen en ontwikkelingen je rekening moet houden in de toekomst.
Het resultaat mag er wezen, leads die daadwerkelijk omzet opleveren en een leadgeneratie-strategie die structureel steeds meer oplevert.
Echte resultaten
Meer dan leads
Ons leadgeneratie-groeiprogramma levert omzet op, niet enkel leads. En naast harde resultaten, is dit ook een transparant programma met een duidelijke planning en investeringsroadmap.
Zo haal je altijd het maximale uit je online marketing investering en laat je je concurrenten ver achter.
Leadgeneratie klanten
Onze groeiende
Relevante content en case
Meer Leren over Convsersie optimalisatie?
Hoe parship een CTR van +11% behaalt met gerichte targeting
Één van de marketingdoelen van Parship is om een top of mind merk te zijn. Om dit te realiseren wordt er middels online campagnes gewerkt aan de naamsbekendheid en zichtbaarheid in Nederland. De totale doelgroep van Parship is groot. Om efficiënt en effectief zichtbaar te zijn, maken we dan ook gebruik van verschillende targeting methodes in de campagnes.
Lees meer5 belangrijkste redenen waarom je digitale groei afzwakt (en hoe je dit oplost)
In deze blog bespreken we de vijf belangrijkste redenen waarom je digitale groei mogelijk afzwakt en wat je kunt doen om weer de weg naar boven te vinden.
Lees meerFinanciële dienstverlener: +13% omzet met relevante content
Een grote internationaal opererende financiële dienstverlener heeft in Nederland eigenlijk maar één product: de persoonlijke lening. Het organisch verkeer naar de website was al hoog, maar het converteerde slecht. Dit kwam mede door een gebrek aan relevantie. Naast een pagina voor de ‘persoonlijke lening’ verschafte de opdrachtgever vooral veel algemene informatie wat vooral verkeer trok dat weer vertrok zonder een lening aan te vragen. Voor onze opdrachtgever was het de uitdaging om de kwaliteit van het verkeer te verhogen, zodat er meer lening-aanvragen uit het organisch kanaal zouden komen. Omdat vrijwel alle aanvragen handmatig gecheckt moesten worden, lag er ook een uitdaging in het voorkomen van aanvragen met een lage relevantie.
Lees meerHet belang van research binnen digital marketing: Hoe je YoY-groei kunt herstellen met datagedreven beslissingen
In deze blog ontdek je hoe gericht research je bedrijf kan helpen om kansen te grijpen.
Lees meerSta jij in de startblokken?
Wil je samenwerken aan jouw online groei? Neem dan contact met ons op!
Kies voor groei
Wil je samenwerken aan jouw online groei? Neem dan contact met ons op!
LevelUp Group gebruikt de door jou verstrekte contactgegevens om contact met je op te nemen over onze producten en diensten. Je kunt je op elk moment afmelden voor deze berichten.