Dyon Metselaar
Director
16 June 2022
4 minuten reading time
Hoeveel experimenteer je al met je awareness-advertenties? Is jouw team of bureau wel bezig met het maximaal optimaliseren van je advertentiesets?
Je wilt opvallen tussen je concurrenten én je merk laden. Je wilt alles uit je budget halen en zoveel mogelijk resultaat boeken. Nu en op de lange termijn.
Vaak gaat het bij awareness-campagnes om twee uitersten: zo veel mogelijk bereik en clicks binnenhalen of met een hoop creativiteit je merk zo mooi mogelijk neerzetten. Performance versus branding: een ultieme strijd die we terugzien bij veel opdrachtgevers. Wat als er geen strijd hoeft te zijn?
In dit whitepaper beantwoorden we de vraag: hoe creëer je een krachtig samenspel tussen performance en creativiteit? Aan de hand van een aantal interessante cases laten we zien dat performance marketing zeer goed kunt combineren met creatieve branding. Zo haal je alles uit je budgetten en optimaliseer je jouw awareness-strategie.
We behandelen de volgende topics:
Lees, leer en raak overtuigd. En als je wilt sparren over jouw awareness-strategie, mag je altijd contact opnemen.